Cum pot să salvez o căutare efectuată?

Căutările efectuate în Sintact.ro se salvează automat în caseta „Istoric căutări” pe prima pagina din aplicație. Această casetă se poate configura de către utilizator. Dacă nu o vedeți deja pe prima pagină (ecranul principal), dați clic pe linkul „Istoric căutări” în caseta intitulată „Adaugă casetă nouă”, și se face automat caseta cu ultimele căutări.

Uneori veți avea nevoie de a salva o anumită căutare (sau mai bine spus, rezultatul ei, lista de documente care rezultă din căutare), chiar într-un dosar făcut de dvs în Sintact.ro, în combinație cu alte acte. Cu ajutorul Servietei utilizatorului, salvarea căutării se poate face foarte simplu.

După ce ați efectuat o căutare și vi se prezintă lista de rezultate pe ecran, ca în acest exemplu:

În bara de adresă din browser este identificat exact căutarea efectuata, astfel:

Selectați acest URL (adresă de pagină web) și îl copiați, ori cu tastele CTRL + C, ori cu un clic pe buton din dreapta de pe mouse (imaginea poate diferi în funcție de browser)

și opțiunea „Copy”.

Acum mergeți la Servieta utilizatorului prin butonul dreapta sus sau   în meniul din stânga pe ecran. Selectați ce dosar (folder) doriți și apăsați pe butonul Creează/Link Nou, sus în mijlocul ecranului:

În fereastra ce apare, completați denumirea linkului și lipiți (Paste) URL-ul pe care l-ați salvat. Dați clic pe butonul „Salvează”. Acum aveți căutarea salvată în Servieta dumneavoastră.