Excelenta in relatia cu clientii

wkro/ October 24, 2014/ Articole, Noutati

Excelenta in relatia cu clientiiAtunci cand vorbim de vanzarea de servicii vorbim de clienti care cumpara mai mult decat ceea ce vad, decat ceea ce este palpabil. Mai ales in cazul activitatii voastre, clientul cumpara incredere si expertiza, uneori isi pune toata viata in mainile voastre. Asta face ca relatia dintre voi si clienti sa fie mai delicata, mai greu de construit.

Mai greu inseamna mai multa munca, inseamna ca trebuie sa acordati atentie fiecarei interactiuni pe care o aveti cu clientii vostri. Inseamna ca trebuie sa aveti o abordare structurata a activitatilor voastre cu clientii, ca trebuie sa dezvoltati acele abilitati si competente care va ajuta sa avansati pas cu pas catre relatii excelente cu clientii.

Daca reusiti acest lucru, recompensa este imensa. Pe termen scurt, clienti satisfacuti cu serviciile primite. Pe termen mediu, clienti mai multi, carora le-ati fost recomandati, proces mai usor de castigare a increderii si deci de vanzare. Pe termen lung, stabilitate si posibilitate de a dezvolta activitatea catre obiectivele dorite.

Programul nostru are un singur obiectiv: sa va ajute sa descoperiti cum ar trebui sa ganditi fiecare interactiune pe care o aveti cu clientii vostri, ce abilitati si competente sa folositi pentru a avansa, de fiecare data, cu fiecare ocazie, catre o relatie excelenta cu clientii si, implicit, catre obtinerea beneficiilor dorite din activitatea voastra.

Rezerva in calendar: 26 Noiembrie 2014, Bucuresti
Program: 14.00 – 18.00
Numar limitat de locuri!

Beneficii

  • sa iti construiesti brandul personal si sa il comunici, sa prezinti profesionist si neostentativ succesele personale
  • sa iti cunosti clientul si tehnicile necesare pentru a-l fideliza
  • sa prezinti o oferta coerenta, profesionista, bazata pe nevoile reale ale clientului
  • sa devii din ce in ce mai activ in comunicarea brandului personal, sa constietizezi importanta diferitelor canale de comunicare

Ce ne-au spus participantii

“Mi-a placut in mod deosebit la atelier imbinarea foarte buna a teoriei cu practica si posibilitatea de a discuta liber. Sunt convins ca cel putin in doua-trei domenii lucrurile se vor imbunatati vizibil in urmatoarea perioada.” – Stefan MOTEC, TIMIS

“Consider ca acest atelier are utilitate practica in activitatea avocatilor. Mi-au placut energia si abilitatile de comunciare ale lui Mihai. Dupa cele 2 zile de atelier va urma punerea in practica a pasilor discutati, cu un plus de eficacitate.” – avocat, BUCURESTI

Ne puteti transmite confirmarile de participare accesand linkul: http://info.wolterskluwer.ro/excelenta-in-relatia-cu-clientii/

Pentru inscrieri si detalii suplimentare va stam la dispozitie!
Tel: 031.22.44.158
E-mail: cristina.ghica@wkro.ro

Share this Post

About wkro

WOLTERS KLUWER ROMÂNIA este parte a grupului multinaţional Wolters Kluwer, cunoscut pe piaţa internaţională ca unul dintre cei mai mari furnizori de informație specializată, produse şi servicii dedicate profesioniştilor.