Provocarile vanzarii serviciilor de avocatura
Avand in vedere restrictiile formelor de publicitate ale profesiei de avocat, o abordare a procesului de vanzare a serviciilor de avocatura inseamna gasirea unor modalitati de vanzare neagresive si foarte bine adaptate reglementarilor profesiei.
Intr-un mediu extrem de concurential, avocatii sunt nevoiti sa mearga pe intuitie, vechi practici si o flexibilitate iesita din comun pentru a ramane informati si a-si gasi potentiali clienti. Este clar ca regulile clasice de vanzare nu pot fi aplicate si ca legiuitorul roman a dat preponderenta reputatiei si pregatirii profesionale in detrimentul comunicarii ofertei de servicii.
Insa provocarea crearii unei reputatii fulminante este inabordabila pentru majoritatea avocatilor din motive foarte practice: numarul mare de avocati, forta marilor case de avocatura, numarul relativ mic al cazurilor de notorietate.
Este vanzarea serviciilor de avocatura o cauza pierduta?
Un sondaj realizat de compania Wolters Kluwer Romania prin care avocatii erau intrebati despre modalitatile in care isi atrag clientela si provocarile meseriei lor a scos la iveala o atitudine extrem de eterogena si lipsa unor directii clare in abordarea acestei probleme.
Dar daca abordam avocatura ca un business personal iesim din paradigma si intrezarim noi solutii. Din fericire avem multe teorii de dezvoltare a oricarui business, exeperinta practica si profesionisti ai domeniului. Tot ceea ce trebuie sa facem este sa adaptam teoriile de business specificului avocaturii.
Desi la prima vedere pare simplu de realizat, este nevoie de specialisti in avocatura si in vanzari pentru a oferi o solutie viabila.
Pentru pima oara pe piata juridica romaneasca, Wolters Kluwer Romania a reunit aceste doua domenii si a creat pentru avocati un program coerent si profesionist de abordare a vanzarii serviciilor de avocatura.
Atelierul REDEFINESTE PROCESUL TAU DE VANZARE reuneste experienta, practica si cunostintele de specialitate din domeniul vanzarilor si ale avocaturii pentru o abordare concreta a vanzarii de servicii profesionale.
Premizele sunt:
- Avocatura este un business personal
- Orice business necesita cunostinte temeinice de vanzare
- Exista instrumente specifice care pot transforma un avocat intr-un vanzator profesionist respectand reglementarile legale.
Din specificul vanzarii in avocatura
- Crearea brandului personal si a reputatiei
- Dezvoltarea abilitatilor de comunicare
- Comunicarea integritatii profesionale
- Networking-ul
- Materialele de prezentare, oferta
- Fidelizarea clientului
- Modalitati permise de publicitate si maximizarea efectelor acestora
Descopera alaturi de noi cum poti deveni vanzator profesionist!
Vreau sa particip la atelier >>