Redefineste procesul tau de vanzare. Apropie-ti succesul! – Atelier practic pentru avocati

Wkro/ April 22, 2014/ Articolul saptamanii

Seminar practic pentru avocatiAvocatura  – un business personal

Profesiile liberale, inclusiv cea de avocat, sunt supuse din ce in ce mai mult presiunii pietei concurentiale. Varietatea surselor de informare, cresterea numarului de profesionisti si a accesului la acestia, determina un avocat sa acorde atentie nu numai pregatirii sale profesionale, dar si prestigiului, imaginii si prezentei sale in mediile care pot oferi clientela.

Regulamentele UNBR interzic publicitatea si vanzarea directa a serviciilor de avocatura. Cu toate acestea concurenta este o realitate din ce in ce mai evidenta. Marile case de avocatura au departamente specializate de PR si marketing care, dublate de excelenta serviciilor oferite, tind sa eclipseze micile business-uri de avocatura.

Descopera cum poti sa creezi si sa valorifici oportunitati

in mediul restrictiv si concurential al profesiei de avocat >>

Ce este de facut?

Primul lucru pe care un avocat trebuie sa il constientizeze este acela ca, exercitand o profesie liberala, este mai mult decat un profesionist al dreptului ci si managerul propriului business. Extrapoland, putem considera orice meserie ca fiind un business personal ce poate fi crescut, prognozat, cuantificat etc.  Mai mult, pentru o profesie liberala riscurile si efectele unei proaste gestionari a business-ului este suportata direct de catre specialist.

Daca vorbim de un business inseamna ca vorbim in primul rand de vanzare. E adevarat ca relatia dintre client si avocat este sau ar trebui sa fie una mai mult intuituu personae, insa pana a ajunge acolo, in fata clientului, avocatul este nevoit sa devina pe rand, PR, specialist in marketing , un abil om de vanzari, el trebuie sa isi cunoasca piata si caile prin care isi comunica serviciile.

Pentru a fi si mai greu, avocatul nu isi permite sa fie un vanzator agresiv, incult si tupeist. El livreaza cunostinte profesionale si expertiza, termeni incompatibili cu amatorismul.

Putem concluziona ca avocatul trebuie sa fie un excelent vanzator. Sa lasam aceasta provocare numai pe baza simtului comercial innascut?

Cum te ajuta atelierul sa devii un vanzator profesionist

Dintotdeauna avocatii au stiut mai mult sau mai putin constient ca dincolo de informatiile specializate pe care le detin, ofera clientului lor mai mult decat o interpretare si o cunoastere a legilor si a practicii in domeniu. Avocatul ofera siguranta personala si un anumit grad de protectie pentru clientul sau, ofera o relatie personala si multa disponibilitate. Acestea pot face diferenta pe piata si determina avocatul sa isi formeze un brand personal susceptibil de vanzare.

Pe langa serviciile de avocatura, AVOCATUL TREBUIE SA ISI FORMEZE SI SA ISI VANDA PROPRIUL BRAND!

A-ti forma un brand si a-l comunica altora presupune cunostinte de specialitate si notiuni temeinice de vanzare:

–          sa identifici piata si clientii
–          sa gasesti caile de a patrunde in piata respectiva
–          sa stii cum sa construiesti si sa prezinti profesionist oferta ta
–          sa stii cum sa interactionezi cu clientul tau pentru a-l transforma in ambasadorul tau
–          sa iti dezvolti abilitatile de comunicare necesare pe parcursul procesului de vanzare

Desi la prima vedere toate acestea par imposibile prin metodele clasice si agresive de vanzare, atelierul exceleaza tocmai prin transpunerea acestor notiuni in piata avocaturii, unde exista restrictiile impuse de lege.

Tocmai din cauza acestor restrictii vanzarea brandului este mult mai grea si mai subtila. Metodele sunt particularizate, iar instrumentele uneori atipice.

Afla ce instrumente are la indemana un avocat pentru a vinde!

CUM TE AJUTA ATELIERUL?

ATELIERUL TE AJUTA:

  1. sa intelegi procesul de vanzare, etapele lui si notiunile de baza
  2. sa iti construiesti brandul personal si sa il comunici, sa prezinti profesionist si neostentativ succesele personale
  3. sa iti cunosti clientul si tehnicile necesare pentru a-l fideliza
  4. sa iti dezvolti abilitatile de comunicare in vanzare
  5. sa prezinti o oferta coerenta, profesionista, bazata pe nevoile reale ale clientului
  6. sa devii din ce in ce mai activ in comunicarea brandului personal, sa constietizezi importanta diferitelor canale de comunicare

ATENTIE! CURSUL ESTE FOARTE INTERACTIV, ADAPTAT SPECIFICULUI ACTIVITATII TALE SI CUPRINDE:

  1. Prezentarea modelelor teoretice
  2. Exercitii individuale si de echipa
  3. Studii de caz
  4. Discutii in plen
  5. Jocuri de rol

 Vreau sa particip la atelier >>

 

Share this Post

About wkro

WOLTERS KLUWER ROMÂNIA este parte a grupului multinaţional Wolters Kluwer, cunoscut pe piaţa internaţională ca unul dintre cei mai mari furnizori de informație specializată, produse şi servicii dedicate profesioniştilor.

1 Comment

  1. Mi se pare o idee extraordinara mai ales pentru cei la inceput de drum intr-o profesie liberala.

Comments are closed.