Traineri de TOP ne învață cum să ne promovăm mai bine serviciile de consultanță!

Admin/ May 11, 2016/ Articole, Contencios fiscal. Impactul Noului Cod de Procedură fiscală în litigiile fiscale - 30 septembrie 2016

LP-CTA-roz-655x350px

Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult , va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre  Promovarea și Marketingul Serviciilor de Consultanță și Avocatură.

În cei 20 de ani de experiență în domeniul vânzărilor, Marius Decuseară-Brandenburg a coordonat echipe de consultanți în vânzări și a dezvoltat și livrat programe de training pentru echipele de vânzări ale diferitelor companii. Cariera și-a început-o în departamentul de vânzări Reuters România, ocupând pe rând pozițiile de Sales Executive, Marketing Manager și cea de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe. În 2007, s-a alăturat echipei Trend Consult în funcția de Managing Partner. Marius este format ca trainer, a fost certificat de către Huthwaite International ca trainer în vânzări pentru programul SPIN® Selling Skills.

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/excelenta-in-promovarea-serviciilor-cele-mai-bune-practici-3-iunie-2016/ b

Sabin Gîlceavă, fondator Leverage, va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre  Negocierea Contractelor de Servicii, insistând pe următoarele teme:

  • Logica nu este întotdeauna persuasivă;
  • Gestionarea emoțiilor în negociere;
  • Găsește valoarea din perspectiva celeilalte părți;
  • Acoperă principalele preocupări ale celuilalt pentru a fi persuasiv
  • Evită lupta pentru poziții – concentrează-te pe interes.

Sabin Gîlceavă este Consultant în Negociere, fondator Leverage – singura firmă de pregătire, shadowing și reprezentare în negociere din România. Cu peste 20 de ani experiență în training și consultanță a fost certificat ca trainer de Huthwaite International în domeniul vânzărilor (SPIN® Selling Skills) și al negocierii (Huthwaite International Negotiation Skills). În 2015 a absolvit “Negotiation and Leadership – dealing with difficult people and problems” în cadrul Program on Negotiation – Harvard Law School”. Din 2014 susține sesiuni, simulări și experiențe sub licența Program on Negotiation.

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/promovarea-serviciilor-de-avocatura-si-consultanta-3-iunie-2016/

Dan Berțeanu, Managing Partner la Equatorian, va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre Managementul Relației cu Clientul, insistând pe următoarele teme:

  • Care este impactul pe care îl are comportamentul vânzătorului asupra percepției și relației cu clienții?
  • Cum pot să înțeleg în ce fel de interacțiune sunt cu clienții mei?
  • Cu ce clienți ar trebui să-mi petrec timpul și cum să-i abordez?

Dan Berțeanu, după 3 ani de experiență în vânzarea bunurilor de larg consum și 5 ani în vânzarea produselor chimice de întreținere industrială s-a alăturat în 2002 companiei Achieveglobal, unul din principalii jucători de pe piața de training din România. În 2013 a cumpărat compania de la acționarul american și în 2014 a trecut-o printr-un proces de rebranding. Astăzi, Managing Partner la Equatorial, adică antreprenor în business-ul de învățare și schimbarea comportamentului.

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/promovarea-serviciilor-de-avocatura-si-consultanta-3-iunie-2016/

Ana-Maria Gavrilă, consultant de imagine și branding personal în B2B, va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre Personal Branding, insistând pe următoarele teme:

  • Ce este și de ce ne interesează brandul nostru personal?
  • De unde începem și cum îl construim?
  • Ce să (nu) facem – virtuți vs. păcate în branding personal.

Ana-Maria Gavrilă aprofundează domeniul comunicării de aproape 14 ani, având experiență în presa economică și corporate PR. A fost PR Manager într-o companie de consultanță Big 4 și, în prezent, lucrează cu o firmă de avocatură internațională. Având convingerea că nu există PR mai eficient decât cel pe care ți-l faci pe cont propriu, a început, în urmă cu doi ani, să le vorbească tinerilor profesioniști despre puterea brandului personal, în cadrul unor cursuri practice și sesiuni de consultanță individuală.

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/promovarea-serviciilor-de-avocatura-si-consultanta-3-iunie-2016/

Octavian Pantiș, fondator TMI, va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre Time Management, insistând pe următoarele teme:

  • Cum poți defini și respecta prioritățile;
  • Cum poți stabili obiective provocatoare dar realiste, potrivite profilului lor;
  • Cum poți folosi timpul mai productiv în fiecare zi.

Octavian Pantiș este trainer, autor și antreprenor de succes. A câștigat premiile “Trainer of the Year” pentru 2010 și “Best Speaker” la Conferința Training 2007. Octavian Pantiș este membru al Professional Speakers Association for Europe. Este autorul celor mai bine vândute audiobookuri din colecția self help editată de Humanitas, audiobookuri cu tema Time Management, Practical Leadership și Change Management. TMI Training & Consulting, a fondat in 1999  și a primit de două ori titlul “Compania de Training a Anului”, pentru 2007 la gala inaugurală Business-Edu și pentru 2010, la ceremonia din Martie 2011.

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/promovarea-serviciilor-de-avocatura-si-consultanta-3-iunie-2016/

Grigore Alina, fondatoarea școlii de actorie InLight  va vorbi în cadrul conferinței Excelența în promovarea serviciilor de consultanță și avocatură, organizată de Wolters Kluwer România pe data  3 iunie 2016, la București, despre Credibilitate și procesualitate emoțională în comunicarea cu clientul, insistând pe următoarele teme:

  • Cum folosești inteligența emoțională și credibilitatea în relația cu partenerul de comunicare
  • Ce metode de comunicare inspirate din actoria modernă poți folosi
  • Cum creezi o relație de încredere bazată pe autenticitate

Alina Grigore are 20 de ani de experiență în industria teatrală și cinematografică și peste 8 ani de experiență în domeniul audiovizualului, al pedagogiei artistice și al coaching-ului pe  dezvoltare personală și atitudine scenică, fiind un profesor foarte apreciat în industrie datorită metodei de predare inovatoare pe care o aplică. Acum 5 ani, Alina a înființat Centrul de Creație InLight, alături de care a  susținut nenumărate cursuri de actorie, cât și training-uri pentru companii. Absolvenții școlii de actorie InLight au jucat în peste 40 de producții printre care spectacole la Godot Cafe Teatre sau filmul Ilegitim, premiat la Berlinale Film Festival. Ca și actriță este cunoscută pentru rolurile din premiatele lungmetraje:  Aurora (Cristi Puiu),  premiat la Cannes, Din dragoste cu cele mai bune intenții (Adrian Sitaru) premiat la Locarno, Ilegitim (Adrian Sitaru) pentru care a primit premiul de interpretare la Festivalul European de Film de  la Paris: L’Europe autour de L’Europe .

Mai multe detalii pe http://info.wolterskluwer.ro/promovarea-serviciilor-de-avocatura-si-consultanta-3-iunie-2016/

shutterstock_125338145

Share this Post